2 Ocak 2013 Çarşamba

TEŞEKKÜR EDERİM.....

2013'ün ilk gününe yetiştirmeye çalıştım bu yazımı ama sanırım pek başarılı olamadım ...Olsun ben yinede yazmaya devam edeceğim...
Bir hayalim vardı gerçek oldu....Kapısından güzel insanların girdiği küçük bir dükkandı hayalim...Şimdi öyle bir atölyem var.......
İşte bunun için teşekkür etmek istedim....
O kadar çok insanın katkısı oldu ki buna burdan hepsini tek tek yazabilmeme olanak yok....
Çok teşekkür ediyorum,kapımdan gülerek girdikleri ve o gülücüklerini hiç esirgemedikleri için,
 
 
 
Neşelerini,coşkularını benimle paylaştıkları için,
 
 
Hele hele o kendilerini adamış sanatçı durumları için.
 
 
 
 
 
 
Herşeye rağmen süsümüzden vazgeçmez halimiz için,
 
 
 
 
 Teşekkür ediyorum bana hazırladıkları tatlı sürprizler için.......
 
 
 
 
 
 
 Mutlu günlerimde yanımda oldukları için....
 ve kendi elleriyle hazırladıkları kurabiyeleri için.....
 Teşekkür ediyorum '' dur ben şimdi n'apıyordum '' halleri için...
 
Teşekkür ediyorum ''rahatsız etmeyin çalışıyoruz '' durumları için
 
 

Herbirine tek tek, hayalimi devam ettirebilmek için verdikleri emeklerden dolayı teşekkür etmek istiyorum,artık hayalimde değil gerçeğimde oldukları için teşekkür etmek istiyorum...Sadece güzel günlerini değil sırlarını,kötü zamanlarını paylaşmak için bana güvendikleri ,herkes gidip akşam  atölyemin kapandığında tüm sırların o kapının içinde kaldığını bildikleri içinde teşekkür ediyorum.....

Her birinize tek tek teşekkür ederim kızlar,iyiki varsınız,iyiki kapımdan içeri hayatıma girdiniz .Hep diyorum ya kapımdan bir normali girmedi diye...iyiki normal değilsiniz....Hepinizi çok ama çok seviyorum...(Fena değilsiniz kızlar)....


Sizler ....Blog dan takip edenler....blog yazmadaki tüm beceriksizliğime rağmen beni yanlız bırakmadığınız için.....övgüler dolu güzel telefonlarınız ve mesajlarınız için sizlerede çok ama çok teşekkür ederim....

Öylesine kapımdan girenler ve ondan sonra girmeye devam eden ,alışveriş diye gelip hayatımda iz bırakan sizler ,hepinize çok teşekkür ediyorum

2013 herkese, hepimize sağlık ve mutluluk getirsin,dilekleriniz gerçek olsun....
Kalın sağlıcakla,



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Kocaman kocaman kucaklandınız.....

36 yorum:

  1. Merhabalar..

    Çalışmalarınızın hepsi ayrı güzel olmuş emeği geçenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaaydın.... benim gibi sabahlayan birini bulmak ne güzel.Çok teşekkür ederim Meral hanım
      sevgilerimle...

      Sil
  2. Sizin ve sizinle olan herkesin ellerine sağlık, el emeklerinin hepsi de çok güzeller.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde bu güzel sözleri yazan ellerinize ve yüreğinize saglık çok çok teşekkür ederiz..
      sevgilerimle

      Sil
  3. keşke orada olsaydım ..dedirten fotoğraflar ...mutlu yıllar..*-* devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herzaman bekleriz,çok da memnun oluruz hani,,,işi asmak için bize bahane lazım o tatlı bahane de siz olursunuz....
      iyi seneler,çok çok sevgiler...

      Sil
  4. Enerjiniz süper. O gülüşler müthiş. Harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde öyle .....çok teşekkür ederiz....
      iyi seneler...sevgilerimle...

      Sil
  5. İnsanın hem atölyesi olup hem de bir başka atölyede olmayı hayal etmesi ancak benim gibilere mahsustur sanırım.Her ne sebeple olursa olsun seni tanıdığım,bu güzel atölyeyi gördüğüm için ben de 2012 ye bir teşekkür borçluyum.Marifetli öğrencilerin,özel olduğu taa sokağın başından kendini hissettiren atölyende vakit geçirebilmek için sabırsızlanıyorum.İlk fırsatta bu NORMAL kadınlarla beraber olmak için İstanbul'dayım.Belli olmaz bir otobüs dolusu Atölye Beyaz ailesi ile de gelebiliriz !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın bekliyorum ...seni ve bir otobüs dolusu Atölye Beyaz ahalisini NORMAL'e dönüştürecek enerjimiz var allahımıza şükürler olsun...Hoş siz ordakilerde pek normallerden değilsiniz ama neyse artık...
      Sevgilerimle....

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. hocam döktürmüşünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esas iyi ki siz bizim hayatımıza o güzel insanlığınızla girdiniz iyi ki hayatımdasınız hocam...

      Sil
    2. teşekkürler Tubişim....iyiki varsın canısı..
      Kocaman öpüldün.....

      Sil
  8. esas iyi ki siz bizim hayatımıza o güzel insanlığınızla girdiniz iyi ki hayatımdasınız hocam...

    YanıtlaSil
  9. Hocam hocam 2012'nin son aylarında iyiki o kapıdan içeri girmişim ve sizinle tanışmışım. Her Cumartesi'ye sizin enerjinizle başlamak süper. Bugün ne yapsak heyecanıyla, hocam böyle nasıl oldu sorularıyla, sürekli unutulan telefonlar, cüzdanlar ve bilimum şeylerle, anormalliklerimizle... Biz böyle normaliz :)

    YanıtlaSil
  10. Eveeeet işte benim adamım evet haklısın biz böyle normaliz..böylede mutluyuz ....seviyorum sizi....

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Blogunuz,çalışmalarınız,emekleriniz harika.Ben de bu ahşap hastalığıuna tutulmuşlardanım.Boyamadan duramıyorum.Tabiki sizin kadar başarılı değilim ama,işte yapmaya çalışıyorum.Başarılarınızın devamını dilerim.Ben de görüşleriniz için bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ,
    Tüm çalışmalarınıza hayranlıkla göz attım ... hepsi birbirinden güzel . Hayalinizin gerçekleşmesine ve hedefinize ulaşmanıza sizin adınıza cok sevindim. Rabbim utandırmasın bol kazançlar nasip etsin inşallah... Kapınız hergün hayırlı - güleryüzlü dost insanlar tarafından açılsın...sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bizde SİZE teşekkür ederiz hayatımıza kattığınız tüm güzellikler ve renkler için..Orada olamadığımızda kendinizi ve atölyenizi özlettiğiniz ve kocaman bir boşluk bıraktığınız için.Her zaman, her şartta kapınızı açtığınız için..Sevgili ve değerli Hocam...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar..Çalışmalarınıza bayıldım ne kadar renkli insanlarsınız çok imrendim doğrusu :) Allah hep güldürsün yüzünüzü.Sizi takip etmeye devam edicem Sevgiyle kalın :)
    cikolatalibademsekeri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. It's going to be end of mine day, but before ending I am reading this great article to improve my know-how.

    Have a look at my blog: www.facebook.com

    YanıtlaSil
  16. I thinκ the aԁmin of thiѕ sitе is асtually working hаrd in favor
    οf his web pagе, as here evегy informаtiοn is qualitу
    based ѕtuff.

    Herе is mу ρage :: SEOPressor V5

    YanıtlaSil
  17. I'm very happy to discover this web site. I want to to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and I have you bookmarked to see new stuff in your site.

    Feel free to surf to my webpage: Thai Massage Wiesbaden finden
    My web page :: Kräutermassage

    YanıtlaSil
  18. Atölye açma hayallerimiz aynı zamanlarda gerçekleşmiş :) Hayırlı uğurlu olsun, çalışmalarınız çok güzel. Ben de sizi bloğuma beklerim. Sevgiler
    http://melikeunverartcraft.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Şermin hanımcım,
    14 nisan pazar günü 11-18 arası sergimize sizi de bekliyoruz.fatmafidanbasaran@hotmail.com adresine yazarsanız size adres bilgilerimi veririm.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. neseli paylasiminiz icin kocaman tesekkurlerr

    YanıtlaSil
  21. Yazı için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil