17 Mayıs 2012 Perşembe

BİTTİ BİTİYOR.....

Derslerimiz bitmek üzere...Mayıs sonunda bu sezonu bitirip devirmiş olacağız...İyisiyle kötüsüyle ama daha çok çoşkusuyla bir sezonu bitiriyoruz...Tatil konuşmaları...yazlık evlerin temizlenip hazırlanması ve bunun gibi bir sürü işleri var herkesin, tatlı bir heyecan....

Eh bende de var biraz telaşlar...Haziranda kızımın üniversite sınavı telaşı,adadaki evimin yaza hazırlanması vede atölyemin derlenip toparlanması ve yeni dolap eklemeleri filan...

Atölyemi biraz yoluna koyduktan sonra haftanın belirli günleri yine atölyemde olacağım.Detayları daha sonra web sitemde yayınlayacağım...

Bitti bitiyor diyoruz ama son güne kadar boyamaya devam...çalışıyoruz....
zaten fotoğraf çekmeyi ve onları düzeltmeyi pek beceremiyordum ama geçtiğimiz haftalar bunu hiiiiiç becerememişim...elle tutulur olanlarda burada...Yazın birazda bu fotoğraf işine çalışsam iyi olacak...




Sevgili Handan ve Yonca'nın kağıt havlulukları










Raziye Hanım aramıza en geç katılanlardan yukarda da yaptığı Kuşevi çay poşetliği




Sevgili Dilek hocamın annesi için yaptığı çok amaçlı kutusu, orijinal Graphic 45 kağıtları ile yaptı,gerçekten orjinal kağıtlarla yapılan işler çok farklı oluyor...









 Camlı anı kutumuz çalışması çok hoş içindeki peçete de buna çok uydu...
 Stencil ve mühür tek renk bir arada özelliklede beyazın üstünde çok sade ama hoş duruyorlar.





 Bu desenleri elimdeki kumaşımdan fotokopi çekerek yaptım.Renk ve desenler tam benlik.Bu desenlerle daha çok şeyler çıkarırız biz .



 Bu küçük kutu Münir ustadan elime ulaştığı günden bu yana en sevdiğim kutu oldu.Aslında atölyede hepimizin en cici kutusu oldu....Bayıldım ben bunaaaaaa.....
 Sebzelerimde ayrı bir güzel hehehe....

 Soğanlarım nasıl ama bunlardan bir sürü yaptık......Birde güzel çekebilseymişim ben......



Cici fillerim.....Mehtap hanımdan büyük bir ipucu öğrendim ben yapacağım sizinlede paylaşmak istedim.Filler arkası kapıya dönük olarak durursa bereket getirirmiş,onun için bunlar benim eve gidiyor....





Benden şimdilik bu kadar,ilerki paylaşımlarda görüşmek ümidiyle,
o zamana kadar kendinize çok iyi bakın
Mutlu kalın....sevgiyle kalın
Kooooocaman kucaklandınız.....

3 yorum:

  1. ne güzellikler yapmışsınız hep birlikte, hepinizin emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bunlar süperler. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten yarattığınız güzellikler bir harika filleri ben de çokkk severim annem evlendiğim yıl evime 5 adet almıştı 5.yılımızda yeni bir ev aldık size de tavsiye ederim ben uğuruna inanıyorum ...
    benim paylaştığım güzellikleri de görmek isterseniz bloguma beklerim http://elmasmagicraft.blogspot.com/

    YanıtlaSil