19 Nisan 2012 Perşembe

BAHAR....BAHAR...BAHAR.....

Seviyorum baharı.Bütün yağmuruna,lodosuna,iniş çıkışlarına rağmen...Uyunan derin uykudan uyanış halidir bahar,herşeyin tertemiz en baştan başlama hali.......Bahar temizdir,yalın halidir bütün mevsimlerin,çıkarsız,karşılıksız,tertemiz.Neyse o,nasılsa o,,,olunması gerektiği gibi...bir öyle bir böyle değildir yani...

Seviyorum ağaçların o güzel rengarenk hallerini.Benim naçizane küçük bahçemdeki,küçük meyve ağacımın bile kendini gösterme çabasını seviyorum

Sepetteki kıştan sağ kalıp kendini kurtarmış çiçeklerimin gururlu hallerini ama şımarıkça değil tüm mütavazilikleri ve samimiyetlikleriyle açan hallerini seviyorum.




Eh bahar olurda yeşil Bursa daha yeşil olmazmı...Yemyeşildi Bursa....Pazartesi yeşil Bursadaydık...Çok çok teşekküer ediyorum Bursalı bayanlara ..katılımları ve paylaşımları için...Sıkılmadan bizim heyacanımıza ortak oldukları için...Ama en başta DOLUNAY SANATEVİ'nin cici insanları Füsun Hanım,Pınar hanım ve Elif'e tek tek teşekkür ediyorum.Candan ,samimi,güleryüzlü evsahiplikleri için..Hazırladıkları güzel seminer ortamı ve çabaları için...Ve en önemlisi bu yeniliklere inanarak gönül verdikleri için...

Bizi yemeğe götürdükleri meşhur İskenderci de mideme indirdiklerimden bahsetmicem bile....dönüşte arabada cama yapışmış Garfield gibiydim ...ama çoook güzeldi n'apabilirimdimki......Tekrar herşey için teşekkürler Bursa.....


Şimdi sırada yine Ankara var Pazartesi Ankaradayım...Orda da aynı şekilde öylesine şımartılıyorumki bir nevi alışkanlık yaptı......Bekle Ankara ben geliyorum...İstanbul da yağmur dindi artık....ben İstanbul'un güneşini alıp geliyorum......


Uzaklara gidince ,birgün bile olsa atölyemi ve insanlarımı çok özlüyorum...İyiki böyle ufacık bir yerim,kocaman kahkahaları olan öğrencilerim var....Özlememek mümkün değil...



Onların çıkardıklarıda onlar kadar güzel......










Sevgili Mehtap Hanımın güzel dolabının çatı ve bazı çekmecelerine düz kağıt dekope ettik ve kendimiz renklendirip şekillendirdik....





Aksesuarlarıda gelince fevkaladenin fevkinde olacak diyorum........
Sibel hanım ben uzaklardayken ev ödevlerini yapıp getirmiş ,bayıldım hepsine....







Bu da bizim yeni misafirimiz atölyede,elektrik dügmelerimizin kenarlarını süsleyeceğiz....
Şimdilik benim çerçevemin kenarını süsledi..sonra yerini bulacak....

Evet daha fazla kafanızı şişirmeden şimdilik bu kadar en kısa zamanda görüşmek üzere...
Kalın sağlıcakla kocaman kucaklandınız.....

2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel Şermin hn.ellerinize ve yüreğinize sağlık.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. şermin hanım ne güzel bahar resimleri bunlar...çalışmalar zaten herzamanki gibi şahane...ankara'dan bize yeni ciciler getirin:)) sevgilerimle

    YanıtlaSil