11 Ekim 2010 Pazartesi

HOŞGELDİM BEN İYİ Kİ GELDİM BEN

Merhaba arkadaşlarım,
Geleli oldu birkaç gün , burdan oraya oradan buraya koştur koştur işte şimdi günlüğüme yazacak zaman bulabildim.

Nasılsınız demicem hepinizi çok iyi buldum gördüm ve tanıştım..Aslında tanıştım demekte bana biraz yavan geldi çünkü seminer de  öylesine sıcak ve coşkulu bir hava esdirdinizki sanki sizleri çoook uzun zamandır tanıyormuşum gibi hissettim....
Sanki haftanın hergünü burdaymışız gibiydik..

Samimi  sıcak ve neşeli.......



Hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum.....Ayaklarınıza,yürğinize sağlık....Bir eksiğim yada hatam olduysa affola diyorum.... 
Ammmaaaaa bütün bunların arkasındaki çok özel kişiye sevgili ECE' ye nasıl  teşekkür edeceğim işte onu bilemiyorum....Beni kırmayıp tam derslerin başladığı hafta İstanbul'a kadar geldi ve bizlerle beraber oldu...
Bu da yetmezmiş gibi o akşam Ankara ya dönmesi gerekirken yine beni kıramadı ve biletini iptal edip benimle bir akşam yemeğine kaldı.Ya yakışıklı oğlu.....Onu nasıl tarif edeyim size bilemiyorum.....Bu kadar kendine özgüveni olan ,esprili veeee bu kadar güzel çaça yapan bir yakışıklı ile yanyana oturup yemek yememiştim.. anne ve oğul çaça yaparken resimleyemediğim için üzgünüm

 Burda çaça bitip selam verirlerken...beni yerle bir ettiler yaaaa......Yakısıklılık görülebiliyormu acaba?Mersi
Allah ayırmasın sizi....hep yüzünüz böyle gülsün......


Hayır yani görülmediyse yakından bakalım diye dedim ...kendileri ile yanyana yemek yeme şansına eriştimde....öhöm öhöm...
Eh söylemesi ayıp bizde yedik anacım neyseki ben görüntünün dışında kalıp kendimi kurtardım ammaaa
 
YAKALADIM.....Kötüyüm ben kötüyüm...ama nasıl olsa bizbizeyiz dimi ama......



Burda da Meltem ve ben kadının yediğini burnundan getirirken...Espriler iyiydi valla....Sonra yemeğe devam ve veda ........

Veee Meltemim senin de bu oluşumda katkın çoook büyük.....Katkıların ve kocaman gülücüklerin için çoook ama çoook teşekkür ediyorum...bi tanesin
Hepinize iyi haftalar diliyorum arkadaşlar ...
Not: Bolg'umdaki mail sorunu giderilemedi haftasonu halledilecek .Hattımın Amerikan server'ından Türkiyedeki server'a nakledilmesi işlemleri sürüyor bilgilerinize...









3 yorum:

  1. sevgili Şermin hanım,
    o gün çok yoruldunuz bizlere hizmet edicem derken
    ikramlarınız,güler yüzünüz,misafirperverliğiniz için çok teşekkürler
    sizi tanıdığıma çok memnun oldum
    inşallah yine görüşürüz
    mutlu kalın

    YanıtlaSil
  2. Şermin Hn, vallahi ne iyi yaptınız da geldiniz:-)O güzel iltifatlarınız için çooook teşekkürler; sizlerle olmak asıl benim için çok büyük bir keyif ve ayrıcalık. Pozitifliğiniz, esprileriniz bütün derdi tasayı unutturuyor insana:-) Bu özelliklere bir de araştırmacı ve zevkli yönünüz eklenince Sherry Wood Art çok kısa zamanda alanında İstanbul'un öncüsü olacak diye düşünüyorum. Kucak dolusu sevgiler..Meltem

    YanıtlaSil