17 Eylül 2010 Cuma

Merhaba

Yakında burda yayında olacağım, görüşünceye kadar sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Şermin hnm Merhaba,

    Sizi ECe Aymer İn sitesinde tanıdım ve tanıdığımada çok sevindim.Hem işlerinizin güzelliği hemde İstanbul da olmanızdan büyük bir mutluluk duydum.
    En yakın zamanda sizin ziyaretinize gelecem.Ayrıcada mutlaka bir blog yazılarınızı dört gözle bekliyorum.Lütfen bunu ihmal etmeyin.

    Sevgilerimle
    Beyazkkelebek
    ASD
    Sizde benim blogumu ziyaret etmek isterseniz buyrun.
    http://beyazkkelebek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şermin Hanım, bugün sizi tanıdığıma çok sevindim. Güzel enerjinizle, sabahın köründe beni çok hoş karşıladınız, çok güzel ağırladınız. Çok teşekkürler. Kek sözümü unutmadım, bir sonraki geldiğimde tarçınlı kekle geleceğim :)
    Sevgiler.

    Not: Serap ben, hani saat 9'da bahçeye ilk damlayan kişi :)

    YanıtlaSil